Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΜΗΠΩΣ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ;

Εγώ πάντως δεν το δέχομαι αυτό! Τώρα που ανοίξανε τα περισσότερα μπλόκα των αγροτών στους δρόμους και μπορούμε να δούμε την όλη κατάσταση πιο ήρεμα, εγώ θέλω να σας γράψω την άποψή μου για όλα αυτά:

Μπορεί οι αγρότες να έχουνε χίλια δίκια, μπορεί και δυο χιλιάδες, εγώ αρνούμαι ακόμα και να ρίξω μια ματιά στα προβλήματά και στα αιτήματά τους, όσο οι δρόμοι είναι κλειστοί! Οι τιμές των προϊόντων τους, οι επιδοτήσεις τους, οι αποζημιώσεις τους, όλα αυτά δεν θέλω ούτε να τα συζητήσω καν, όσο οι δρόμοι παραμένουνε κλειστοί!

Από πού κι ως πού, μπορούμε να δεχτούμε πως μια κοινωνική ή επαγγελματική ομάδα έχει το δικαίωμα όποτε θέλει να βάζει τέτοιους μπελάδες σε όλους τους υπόλοιπους; Ποια πολιτισμένη κοινωνία ανέχεται τέτοιο πράγμα; Ή μήπως τελικά είμαστε μια κοινωνία κάφρων, όπου κάποιοι κάφροι πράττουν κατά το δοκούν;

Με την ίδια λογική θα μπορούνε οι βενζινάδες να κλείνουν με τα βυτιοφόρα τους δρόμους όταν κάποια κυβέρνηση αποφασίσει επιτέλους να τους φορολογήσει όπως πρέπει, θα μπορούνε οι ταξιτζήδες να κλείσουνε τους δρόμους με τα ταξί όταν επιτέλους θα τους επιβληθεί να έχουν ταμιακές μηχανές στα ταξί και να χτυπάνε Ζ κάθε μέρα, όλοι όσοι θίγονται θα τραβάνε το χειρόφρενο και θα μας γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους! Αν αυτό γινόταν στις ΗΠΑ θα είχε βγει ο στρατός με τα ερπυστριοφόρα να κάνει στην μπάντα τα τρακτέρ, αλλά ας μην κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις, δεν οδηγούν πουθενά...

Ξέρετε πόσοι και πόσοι ζημιώθηκαν από αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά; Οι μεταφορείς που αδυνατούσαν να πραγματοποιήσουν τα δρομολόγιά τους, οι έμποροι που δεν μπορούσαν να εφοδιάσουν τα καταστήματά τους, οι παραγωγοί προϊόντων που δεν μπορούσαν να τα διακινήσουν, ολόκληρη η χώρα που για 14 μέρες δεν μπορούσε να προωθήσει προς εξαγωγή όσα λίγα παράγει! Εν τέλει θίχτηκα κι εγώ ως Έλληνας πολίτης, επειδή αδυνατούσα να μετακινηθώ ελεύθερα από το σημείο Α στο σημείο Β της επικράτειας της χώρας μου! Κι ας είναι αυτό ένα συνταγματικό μου δικαίωμα! Ποιος νοιάζεται;

Στην τελική ανάλυση, κι εγώ ακόμα που έχω μια μικρή εμπορική επιχείρηση, αν λόγω κακής πορείας εργασιών παρουσιάσω πτώση τζίρου, θα μπορώ να αξιώσω από το κράτος μας, δηλαδή από όλους σας, να μου πληρώσετε τη χασούρα; Απλά έχω την εντύπωση πως οι αγρότες μας έχουνε μάθει να ζούνε με τις επιδοτήσεις που τόσο απλόχερα τους έδιναν οι ευρωπαίοι εταίροι μας, και τώρα τελευταία που στέρεψε η πηγή, η αντίδρασή τους ήταν να μας κλείσουνε τους δρόμους!

Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν, οργίζομαι όταν βλέπω αυτά τα ρεζιλίκια. Και δεν με ενδιαφέρει ποιοι κυβερνάνε και ποιοι έχουνε συμφέροντα και επωφελούνται από όλα αυτά! Το ίδιο οργιζόμουνα και την εποχή του ΠΑΣΟΚ όταν έκλειναν οι δρόμοι, το ίδιο οργίζομαι και τώρα επί Νέας Δημοκρατίας! Και στην τελική ανάλυση, επειδή οι "αγώνες" πρέπει να έχουν και κόστος, θα ήθελα να δω τους αγροτοπατέρες να αποδέχονται τις κατηγορίες για παρακώλυση συγκοινωνιών, να δικάζονται και να εκτίουν ποινές για όσα κάνουν! Και να μην στήνουν λαϊκά δικαστήρια έξω από τα θεσμοθετημένα δικαστήρια όταν γίνονται οι δίκες τους! Αλλιώς, τζάμπα μαγκιές είναι εύκολο να κάνουνε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: