Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (2)

Πραγματικά η εν λόγω διαφήμιση με την ασπροντυμένη κυρία, περισσότερα ειρωνικά σχόλια προκάλεσε παρά προβλημάτισε πάνω στην ιδέα που υποτίθεται πως υπηρετούσε...

Μα πώς να πεισθεί κανείς να αποκτήσει την περίφημη "Φορολογική Συνείδηση" όταν το Κράτος έρχεται ως Νονός, ως προστάτης της επιχείρησής σου, και με ευφυείς τίτλους όπως "Περαίωση" ή "Συνάφεια" βάζει χέρι στα κέρδη που αποκόμισες; Με λίγα λόγια: "Με πληρώνεις για να μην σου κάνω το μαγαζί σου καλοκαιρινό!"

Οπότε βρίσκεσαι στο εξής δίλημμα:
Α. Πληρώνω το ποσό που μου ζητάει το Κράτος ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ έτσι την "ενοχή" μου και δικαιώνοντας το γεγονός ότι με θεωρεί εκ των προτέρων ένοχο!
ή
Β. Δεν πληρώνω τίποτα, δεν αποδέχομαι το τεκμήριο ενοχής που μου προσάπτουν, και δηλώνοντας ΑΘΩΟΣ περιμένω την ώρα που θα έρθουν να ελέγξουν τα βιβλία μου!

Προσωπικά μεταξύ των δύο εναλλακτικών διάλεξα την Β, όχι μόνο γιατί πιστεύω πως τα λογιστικά μου είναι εντάξει (αν και ξέρω πως εφόσον θέλουν να μαζέψουν λεφτά, θα βρουν μια αιτιολογία να μου επιβάλλουν πρόστιμο...), αλλά και γιατί ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ ΕΝΟΧΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ...

Πείτε μου τη γνώμη σας...

1 σχόλιο:

ixis είπε...

Κώστα από Χανιά, λυπάμαι που στο λέω, αλλά έχεις μπλέξει άσχημα. Δεν ξέρεις με τι Μαφία έχεις να κάνεις.